DOSTAWY
Procedura dostaw w sklepie Ha3o zawarta jest w części nr 7 Regulaminu sklepu
Dostawa zamówionego Towaru odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedawca nie prowadzi wysyłki Produktów poza granice RP. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu, tzn. w godzinach 08:00 ÷ 16:00.
7.1. Koszty dostawy Towaru są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
7.2. Metody dostawy zamówienia opisane są na stronach Sklepu oraz wyświetlane podczas składania zamówienia, w celu umożliwienia Klientowi wyboru dogodnej opcji.
7.3. Na termin dostawy zamówionego Produktu składa się czas kompletowania Zamówienia, czas dostawy Produktu przez przewoźnika :
· Sprzedawca dokłada wszelkiej staranności, aby kompletacja i wysyłka zamówienia złożonego w systemie informatycznym Sklepu i opłaconego w Dni Robocze przed godziną 13 nastąpia tego samego dnia roboczego.
· Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 13:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
7.4. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy z podanych terminów.
7.5. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu, dokonując wyboru w Formularzu zamówienia:
a. za pośrednictwem Poczty Polskiej w terminie deklarowanym:
· przesyłka pocztowa:
- realizacja zamówienia płatnego przelewem po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sklepu Ha3o.pl, które powinno nastąpić w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, chyba, że Klient nie był w stanie spełnić zadeklarowanego świadczenia i poinformował o tym Sprzedającego;
· przesyłka pocztowa pobraniowa:
-realizacja – przekazanie przesyłki Klientowi jest możliwa po dokonaniu płatności przy odbiorze przesyłki w punkcie pocztowym;
b. za pośrednictwem firmy kurierskiej w terminie deklarowanym:
· przesyłka kurierska
- realizacja zamówienia płatnego przelewem po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sklepu Ha3o.pl, które powinno nastąpić w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, chyba, że Klient nie był w stanie spełnić zadeklarowanego świadczenia i poinformował o tym Sprzedającego;
· przesyłka kurierska pobraniowa:
- realizacja – przekazanie przesyłki Klientowi jest możliwa po dokonaniu płatności przy odbiorze przesyłki od kuriera;
· przesyłka doręczona do wskazanego paczkomatu:
- realizacja zamówienia płatnego przelewem po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sklepu Ha3o.pl, które powinno nastąpić w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, chyba, że Klient nie był w stanie spełnić zadeklarowanego świadczenia i poinformował o tym Sprzedającego;
c. odbiór osobisty w siedzibie Sklepu Ha3o przy ul. Lotniczej 9 w Warszawie zgodnie z pkt. 6.2.a i 6.2.b.
- realizacja zamówienia następuje z chwilą przekazania zakupionego towaru Klientowi po uprzednim uregulowaniu płatności w siedzibie sklepu Ha3o (ul. Lotnicza 9, 04-192 Warszawa) lub płatności zrealizowanej na miejscu.
7.6. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela przewoźnika w celu weryfikacji czy nie nastąpiło uszkodzenie Produktu w trakcie dostawy. W razie spostrzeżenia uszkodzenia przesyłki lub Produktu albo niezgodności zawartości przesyłki z dokumentem sprzedaży, Klient sporządza z kurierem odpowiedni protokół zgodnie z przepisami prawa przewozowego oraz przepisami wykonawczymi.
7.7. W przypadkach, gdy dostawa nie może nastąpić w formie wybranej przez Klienta, Sprzedawca informuje Klienta o konieczności zmiany formy dostawy niezwłocznie oferując formy zastępcze. Konieczność zmiany formy dostawy może nastąpić w szczególności w przypadku Zamówienia Produktów z dostawą do Paczkomatu, które ze względu na gabaryty oraz kształty, nie mieszczą się w żadnej skrytce oferowanej przez Paczkomaty.